SZUKAJ

Kryteria

Preferencje: lizanie jajek edytuj

Znaleziono
5952 wyników.
Sortowanie:
  • Mężczyzna, 40 lat
    Gdynia, Pomorskie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 09.09.2012
    Aktyw. Lubię: I tak nikt nie czyta. Chcesz - spytaj. Nie lubię: debili Zainteresowania: różne Kogo szukam: Tylko konkretne znajomości! Słowo konkretny jest w słowniku i należy z nim się zapoznać. Jak zapraszasz to miej zdjęcie twarzy. Jak zapr...
  • Mężczyzna, 21 lat
    Jelenia Góra, Dolnośląskie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 17.09.2016
    Zioma na walenie? Skype/tele?
  • Mężczyzna, 39 lat
    Gdynia, Pomorskie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 27.10.2016
    XXX Doświadczony pasyw. Czasami uniwersalny bardzo.
  • Mężczyzna, 40 lat
    Lubin, Dolnośląskie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 15.11.2016
    zadbany , przystojny facet , zdecydowany i konkretny
  • Mężczyzna, 24 lat
    Amsterdam, Noord-Holland, Holandia, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 15.12.2012
  • Mężczyzna, 21 lat
    Warszawa, Mazowieckie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 11.02.2016
    Młody student chcący spełnić swoje fantazje w wielkim mieście a przy okazji trochę dorobić. Chciałbym żeby jakiś starszy ode mnie facet najlepiej po 30 delikatnie rozdziewiczyl moją pupe. Chciałbym nauczyć się być z facetem i robić to dobrze. Byłby...
  • Mężczyzna, 32 lat
    Łódź, Łódzkie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 03.09.2016
    zwykły normalny koleś
  • Mężczyzna, 46 lat
    Warszawa, Mazowieckie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 06.06.2010
    niebanalny, wyuzdany, sexowny, szukam realnej trans,kobiety,pary Lubię: sex sex sex i jeszcze ... sex z trans Nie lubię: owłosionych ciał Zainteresowania: Sex z trans lub uleglym w damskich ciuszkach
  • Mężczyzna, 23 lat
    Warszawa, Mazowieckie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 05.08.2012
    Młody,chetnie pozna starszą kobietę :) Kogo szukam: Tylko i wyłącznie dziewczyny!
  • Mężczyzna, 48 lat
    Opole, Opolskie, Polska, Ostatnia aktywność: 18.01.2017, Konto od: 15.10.2013
    Normalny , spokojny facet jakich wielu. Myslacy gora a nie dolem... Lubię: Zupę pomidorową Nie lubię: Niezdecydowania, depilacji, zawracania bez sensu dupy, chamstwa, jeszcze cos by sie znalazlo.... Zainteresowania: Jest ich wiele... Kogo szukam...